Google AdWords
Τι είναι τα Google AdWords;
Διαφημίσεις AdWords είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες στην πλατφόρμα της Google για την προβολή της ιστοσελίδας του ιατρείου σας. Κυρίαρχος στόχος είναι η αύξηση της αναγνωσιμότητας του ιατρείου σας, η αύξηση της επισκεψιμότητας των χρηστών στο website και, συνεπώς, η αύξηση του πελατολογίου σας.
Ποιοι είναι οι τρόποι διαφήμισης στη Google;
- Διαφήμιση αναζήτησης
Με τη δημιουργία διαφήμισης στο δίκτυο αναζήτησης (search network), στόχος της Health Partner είναι να εμφανίζεται το ιατρείο σας στην πρώτη θέση της μηχανής αναζήτησης, όταν οι χρήστες πληκτρολογούν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
- Διαφήμιση προβολής
Οι διαφημίσεις AdWords στο δίκτυο προβολής (display network) γίνονται με την διαφήμιση του ιατρείου σας (με banners) σε websites που ταιριάζουν στο κοινό που θέλετε να προσελκύσετε. Οι καμπάνιες στο δίκτυο προβολής γίνονται με:
- Επιλογή συγκεκριμένων ιστοσελίδων (Placements)
- Στόχευση βάσει των δημογραφικών χαρακτηριστικών και των ενδιαφερόντων των χρηστών (Interests)
- Καθορισμένα Keywords
- Χαρακτηριστικά ιστοσελίδων (Topics)
Ένα άλλο είδος display ads που συνεχώς κερδίζει έδαφος είναι οι διαφημίσεις στο Gmail. Οι διαφημίσεις AdWords εμφανίζονται στην κορυφή των εισερχομένων μηνυμάτων στο Gmail των χρηστών με τη μορφή νέου email. Οι χρήστες επιλέγονται βάσει των δημογραφικών χαρακτηριστικών και ενδιαφερόντων τους (interests).
- Διαφημίσεις βίντεο
Με πάνω από 6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες πανελλαδικά, η διαφήμιση του ιατρείου σας με βίντεο στο YouTube (YouTube ads) σίγουρα αξίζει τον κόπο. Η Health Partner αναλαμβάνει τόσο τη δημιουργία βίντεο/μοντάζ, όσο και την προβολή της διαφήμισής σας στο YouTube.
Γιατί να επενδύσετε σε Google AdWords;
Οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα της Google υπόσχονται κερδοφόρα αποτελέσματα για το ιατρείο σας με λίγους πόρους. Συγκεκριμένα, με τη δημιουργία λογαριασμού και την ενεργοποίηση των διαφημίσεων, χρεώνεστε ανά κλικ που θα κάνει ο χρήστης στη διαφήμισή σας. Επομένως, με κάθε κλικ, ένα ορισμένο ποσό τιμολογείται και αν δε γίνει κάποιο κλικ, δε χρεώνεται κανένα ποσό. Η προσέγγιση των υποψήφιων πελατών γίνεται στοχευμένα και έτσι, περισσότερο αποδοτικά. Επίσης, τα αποτελέσματα είναι πλέον μετρήσιμα, μέσω του Google Analytics, διατηρώντας τον έλεγχο του διαθέσιμου budget σας.